Svar på tal #3

jeje (jejje) om Samma gaffel:
hur många kan man åka i din bil?
är dom bra?
hur snabbt går dom?
är din bil begagnad? :)
och sist men inte minst.. vart köpte du den ifrån?;)
hur många kan man sitta i din bil?
är dom bilarna bra?
är din bil begagnad?
hur snabbt går dom :)?
tacksam för svar, är sugen på en moppebil.
jeje (jejje) om Samma gaffel:
- hur många kan man åka i din bil?
- är dom bra?
- hur snabbt går dom?
- är din bil begagnad? :)
- och sist men inte minst.. vart köpte du den ifrån?;)
tacksam för svar, är sugen på en moppebil.

- I min bil får man plats 3 framme i sätet, och har nån gång klämt in 2 stycken i bagaget också. Men det finns bara bälte för 2. Men eftersom jag har heldyna där framme får man plats 3 utmärkt! 
- Alltså, vad jag förstått så ska dom ju vara bra, alla verkar ju funka som dom ska. Fast jag har haft väldigt mycke tjorv med min, den har stannat några gånger åså. Men det är nog bara ren otur att jag råkat köpa nån lite sämre.
- Alla går väl olika, men min har som snabbast gått 57, i nerförsbacke. På plant brukar jag ligga mellan 45-50. Men i uppförsbacke går den lite söligare, och beroende på hur många jag har i bilen. Men den får ju egentligen bara gå 45.
- Ja, min är begagnad.
- Köpte den ifrån nån familj i skellefteå :)

Hoppas du fick svar på allt du vela, du kommer nog inte ångra dig ifall du köper en! Hoppas bara du inte får samma otur som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0