Angående igår

de löjligaste och de mest patetiska jag varit med om i hela mitt liv.
Var igår, jag ska inte dra allt och alla över en kant. De fanns en del riktigt bra men tillslut tog nog dom patetiska över.. hahaha, låt mig skratta! Skulle ni veta skulle ni skratta minst lika mycket. Nu ska jag fortsätta med mitt och sen vet jag inte.
Om ni undrar vad de löjligaste och mest patetiska som hänt i S's liv som hon var med om igår så kan jag berätta de för er.

De var igår hos Henke som hon stod där och dansade och antar att hennes mobil var i vägen eller något då hon skulle slänga den till hennes pojkvän. Jag satt bredvid honom i soffan och hon var sån pass usel kastare att pojkvännen inte riktigt kunde fånga den, så den studsade i skallen på mig.

Så jag berättade det för Sandra & Jenny. J vart sur för hon trodde att S slängt den med flit på mig, vilket jag också trodde eftersom vi bråkar just nu, klart man tror det då? Men jag orkade inte ta någonting med S, för jag vill inte ha med henne och göra. Men J gick och pratade med henne, inte för att jag bett henne eller nått, utan det var helt frivilligt av henne.

Sen så vet jag inte ifall hon också tycker det är patetiskt för att en tjej blir sur ifall S hänger över bordet med sina bröst så tjejens kille får taffsa på henne. För om man hänger med brösten över bordet och killen står på andra sidan bordet så verkar det ju som att man tycker det är helt okej att han gör det? Men det är väl varken okej mot sin egen pojkvän att låta någon ta på en, eller mot killens flickvän att låta han göra de? Såklart hon blev sur och skällde ut S.

Det är i alla fall det här S skrattar åt antar jag, och hon tycker tydligen det är skit kul. Hon påstår ju att ni skulle garva lika mycket som henne. Så ni kan ju avgöra nu ifall det verkligen var så kul? Jag tycker då mest att det är hon som är löjlig & patetisk.

Update: Nu har S tydligen tagit bort sitt blogginlägg, men för er som hann läsa det så har ni ju förklaringen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0