Ännu en knasig dag

Den här dagen har varit allt ifrån okej, den har varit helt galet knas. Har tillbringat den med Anders, Viktor & Sandra. Jag har skrikit, jag har våldat och jag har deppratat. Jag har sovit, haft ångest, varit helt knäpp i skallen, gjort dumma grejer, lovat mig saker som jag brytit två sekunder senare. 

Mitt i vårat mysande hemma hos Sandra så ringde i alla fall min älskade bror, så jag dissade mysandet och for och hämtade honom ♥ Nu är vi hemma hela och orena. Fick med mig Viktors byxor hem också, eftersom jag inte hade tid att byta när jag fick lite bråttom. Så har mina kläder hos honom, påminnelse till mig själv att jag måste hämta det.

Tänkte lägga upp lite bilder, men insåg just att sladden ligger ute i bilen, och orkar verkligen inte hämta den. Ni kan säkert få bilderna en annan dag. & förlåt till alla mina fina för mitt humor, inte ok alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0