Dagen var inte de andra lika

Den här dagen har inte varit lik de andra kan jag ju börja med att skriva. For på stan med Hedvig & Jocke vid 5-6 någon gång, jag och J skulle kika på skor. Men det sket sig, jag och Heddis shoppade tröjor istället.

Drog sen en fika med Julia, Sara & Joakim. Efter det plockade Jocke upp oss och vi for till Julia ett tag tills vi for ut med J på stan och bara snurrade. 

For hem tidigt idag, helt frivilligt. Var sjukt trött när vi var i gällivare, men nu är jag fan lite pigg.. Y ringde också just och frågade om jag var kvar ute, sååå... Kändes fan lite tråkigt att jag for hem. Men men, kommer ju inte ångra mig imorgon när jag vaknar helt utvilad och pigg. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0