Svar på tal #6

jeje om Verkar bli bra:
hur mycket kostade din bil? har hittat en jag vill ha som är blål, samma märke som dig och den kostar 35?
är de för lite för en mopedbil?
är din bra?
och kan inte du fota en massa bilde och visa, den är så fin :)

kram och tack på förhand för svar!!

Vi betalade 59 för min bil och det är en -04. Beror väl på vad den du har hittat är för årsmodell och om det kanske är någonting som måste fixas med den.
Jag har ju som ingenting att jämföra med ifall min är bra eller inte, men jag är då nöjd med den. Det enda "dåliga" är att fläktarna inte är nå att hurra om, men det gäller bara på vintern när det är -20 minus här. Vet ju inte hur kallt det är där vars du bor.
Kan lägga upp några bilder nu som jag har sen tidigare, men kan fota inuti också om du vill se?











Kommentarer
Postat av: Jeje

Ja foton inuti vore bra :) gulligt av dig att Svara :')

2011-11-30 @ 00:16:53
URL: http://Hddbsbsb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0