Helgen

Började den här dagen med en behövlig dusch, sen kirrade min brud plättar. Tog en promenad till stallet efter vi hade ätit, plockade bajs där borta, biffade och sånt. Tog sen en promenad hem igen, kan ju säga att mina vita skor inte riktigt gillade det.

Väl hos mig tog vi bilen till henne, åt romantisk middag för 1 höhö. Plockade sen upp Viktor och for till dundret. Vi tre satt där uppe och mös till den mysiga utsikten då Fredde ringde. Glad som jag blev kom han och sa hej, askul att träffa honom ju. Det gjorde min dag. Den här helgen har faktiskt varit helt ok med tanke på att jag trodde den skulle bli bajs.

Har kommit hem för lite mindre än en timma sen. Stannade uppe och fikade med mor & bror, surrade osv. Men slutade med att jag blev sur, som vanligt.. Så gick ner till mitt rum.

Mina ögon orkar inte hålla sig öppna länge till, så ska stänga av datorn och krypa ner under filten. Mitt täcke har varit med om en sån hemsk sak inatt så det är inte helt ok att ligga under det. Har inte orkat bädda rent ännu, så blir en natt under filten.

Oooooooj! Det vart inte ett lite långt inlägg. Utan bilder också till och med. Har förresten fått höra världens mysigaste och finaste låtar idag. Slänger upp dom imorgon, godnatt till dom som orkade läsa allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0