Hos Kasper

Har inget bättre för mig nu när Kasper är i duschen, så jag bloggar. Har just slutat, fick sluta tidigare eftersom vi hade prov på sista lektionen. Antar att de gick bra, för er som bryr er. Vi väntar på att Julia ska äta så vi kan fara och hämta henne, då ska hon klippa Kaspris. Var på tiden, han ser ju ut som fan i håret.

Är jätte glad idag, har gjort en sak som fick mig att känna mig lite bra. Har egentligen ingen lust med en dryg dag som består av klippning där jag bara kommer titta på. Vill egentligen göra en annan sak. Men de vet både jag och människorna i min omgivning att det kommer inte ske. Vilket får mitt jätte bra humör att sjunka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0