Min vovve

Efter att ha ätit alldeles för mycket supergod pizza har jag satt mig på min underbara fotölj/stol framför datorn. Är så mätt att jag inte ens orkar röra mig, därför ska jag ägna några minuter till engelskan. Ska skriva en kort text om min vovve, sen prata om texten för läraren. Fast först måste jag ladda ner nått sorts word så jag har nått att skriva i.



Sen tror jag det blir ut i garaget med pappsen åh spänna fläktremmen, sen byta bromsklossar, äntligen!! Den har varnat för dåliga bromsar sen maj, gissar att det inte kan finnas så mycket kvar. Är du glad nu Julia? :*

Kommentarer
Postat av: Bullis

Inte ens ord kan beskriva, minst sagt lycka!



alltså kommer jag att överleva, inte glida in i en bil, ännu mer lycka :*

2011-10-26 @ 18:07:36
URL: http://juliaalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0