När barnen söker tröst

Under den här fredagen och början av lördagen har jag hunnit med att köra i fyllan, blivit tagen av polisen, fått böter, kört i diket, brytit benet, tauerat mig, piercat tungan & färgat håret.

Nä inte riktigt. Började kvällen hos Fredrik & Mallo i alla fall. Har hunnit vara hos Sara med henne & Sandra, tills vi for ut och träffade massa tokiga folk. Sen åkte jag & Sandra med Jonte & Johan till sikträsk, våldade där över järnvägen med två som knappt kunde gå. Ramlade ner i massa granar, så chillade där med rumpan upp i himlen. Fixade i alla fall hem dom, sen for vi tillbaka till gällivare.

Gjorde ingenting vettigare där än att snacka med en grabb tills Yonna kom. Rymde från två läskiga gubbar också. När jag skulle fara och skjutsa S & Y så startade bilen precis, mitt batteri är nog ganska slå slut om jag får säga det själv. Så på vägen hem när jag skulle slå igång mina hel lysen så slocknade stereon, när jag tröck på knappen så rutan skulle öppnas slog stereon av.

Nåja, nu har jag i alla fall tagit mig hem. Huvudsaken är väl det. Hade ju bajsat på mig om jag vart stående nån stans helt själv. Ska gå upp och tvätta bort sminket, borsta tänderna och allt vad man nu gör innan man ska sova. Sen måste jag slänga mig i säng, mina ögon orkar inte vara uppe länge till. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0