Verkligheten dödar

Bortsett från mitt förra inlägg så är jag jätte glad idag. Har mina humörsvängningar som vanligt så jag mitt i allt kan skrika och hata allting. Men det hör ju till mig trots allt. 

Kan ju skriva att skolan gick bra idag ifall jag nån gång nu kommer läsa igenom det här inlägget igen, så kan jag vara lite småstolt över mig. Efter skolan for jag till fammo med pappa & bror för en liten fika och pratstund. De fick mig trots allt att tänka till litegrann, sånt som har med skolan & jobb och göra till exempel. 

Nu sitter jag i alla fall här proppmätt efter att just ha ätit. Ska slänga på mig några kläder nu så jag kan fara och skjutsa Viktor. Sen när jag kommer hem igen ska jag leta fram en liljal och göra färdigt min ipläxa så är den bortgjord. Samtidigt ska jag ladda ner lite ny musik till bilen. Sen känner jag på mig att jag nog kommer somna en minut eller två. Efter det borde jag vara utvilad, och då förväntar jag mig en askalaskul fredag med massa dumheter och skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0