En fin kväll

Kvällens händelser började kring 7 hemma hos Patte tror jag han hette. Men där stannade jag inte länge då jag drog med mig Sundvall ut, vi hämtade Bullis drog till malmberget, gällivare, åh vars vi nu var. En kärring ringde polisen också dum i huvet som hon var.




For sen i alla fall till Ida, men där stannade vi inte heller länge då jag tog med mig samma folk till gällivare för att samtala med Viktor & Fanny. Så avrundade kvällen vi 1 och nu slutar den liggandes i min sköna säng.





Nä nu måste jag svara på alla sms och alla som skriver och alla ringer nu, hinner inte ens lägga på så ringer någon annan. Det verkar lite smått kaos just nu, ska försöka göra allt jag kan nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0