Gurka

I skolan så har jag våldat sönder mina händer en hel del. Den där satans borren har jag klämt mig i flera gånger, fått vassa flisor flygandes in i mina sår och rivit mig över allt. Så mina händer allt ifrån fina idag. Ont gör dom också.

Efter skolan skjutsade jag J & K, lämnade i samma veva in min htc och for tillbaka med Sandras mobil. Har mommo & moffas gamla mobil nu, ruttet med nokia. Men kändes bättre med det än att jag skulle råka ha sönder Sampis.



Sitter i alla fall nu och tuggar på ett gudomligt gott tuggummi, måste köpa nya åt mig själv. Helt beroende. Har just ätit, gott att för en gång skull få käka nå normalt som köttbullar. Har bara ätit konstig mat den senaste månaden. Ska hoppa i duschen vilken sekund som helst, hatar att känna mig såhär ofräsch efter en dag i verksan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0