Långt

Vid 8 tog jag med mig hunden till gällivare och samtalade med Broberg & Fredde. For sen och lämnade hem hundis, plockade upp Sara & hennes Joakim. Vi for till Sigurd, Line & Ruben, vare så dom hette? Tog det lugnt där, tog en promenad till statoil och tillbaka.

Sen åkte jag på att lika taxi, tjänade en hundring på det, nice. Efter det plockade jag upp S & J igen, skjutsade hem dom. Just när jag släppt av dom och kände mig ensam åh att min kväll var slut så ringde Jocke. Så for och var med han då, och har just kommit hem.

Har tvättat bort sminket, satt upp håret, klätt av mig och tagit med mig duntäcket hit till datorn. Så sitter inlindad i det, mys. Är egentligen astrött och borde sova. Men är fortfarande för sprallig för det känner jag, så slår på ett avsnitt Chuck och släpper en tår eller två till det som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0