Svängar hit och dit

Innan 6 nån gång började jag rulla mot nattavaara vars redan Sara & Sandra befann sig. Vi fixade eldar, fikade och bara hade det mysigt tills David & Joakim kom. Då badades det badtunna och bastu, fast jag skippade det den här gången.

Började rulla hemåt efter 11 nån gång, när jag kom till gällivare for jag till Jocke vars vi kollade nå film tills jag begav mig hemåt. Plockade upp Kasper i samma veva, så fick han också skjuts hem. Har alltså ganska så just snubblat in genom dörren.

Ska gå och borsta tänderna, tvätta bort sminket osv nu. Sen krypa ner under täcket. Antar att jag kommer somna direkt, för är ganska så lagomt borta & trött. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0