För att det var ett tag sen

Vem pratade du senast i telefon med? simon.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? mamma & pappa :*

Vem sov du med senast? robin.

Vem såg du full senast? natta, tror jag?

Vem vet allt om dig? ingen.

Vem kysste du senast? robin.

Vem kramade du senast? jonte tror jag.

Vad blir ditt namn baklänges? ronille.

Har du gjort en snöängel i år? nä.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? en natt.

Har en dröm gått i uppfyllelse? ja.

Tycker du att sengångare är söta? vad är en sengångare?

Har du någon gång testat karate? nej.

Minimorötter eller pommes frites? pommes.

Vad längtar du mest till just nu? våren & sommaren.

Har du haft vattkoppor? de tror jag.

Vad drömde du inatt? de minns jag inte.

Vad åt du senast? nudlar & en korvmacka.

Vad har du för färg på ditt påslakan? rosa.

Bikini eller baddräkt? bikini.

Är du mörkrädd? ja.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor? ja.

Tänt eller släckt när du ska sova? släckt.

Godaste drickan till frukosten? sprit.

Har du spelat tjej i en teater? jo.

Duscha eller bada? duscha.

Har du gråtit i skolan nån gång? ja.

Sjunger du på toa? nej.

Är du höjdrädd? ja.

Vad var det senaste som fick dig att skratta? ida & sofia.

Pratar du med personen du kysste senast? nej.

Har du sett din bästa vän gråta? ja.

Har du fått någon komplimang idag? jo.

Vilka språk talar din mamma? svenska.

Vilka länder har du bott i? sverige.

Senaste piercingen? läppen.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? idag, tror jag.

Har du däckat/spytt för att du druckit? jo fifan.

Har du täckt någons hus med toalettpapper? nä.

Suger det här? haha överdrivet mycke.

Har du varit på stranden? ja.

Har du haft en stalker? nae inte vad jag vet.

Minns du din/dina musiklärares namn? ja, de jag hade i 9an iaf.

Hur bra är din syn? typ inte.

Har du varit på ett party? jå.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? nä :S

Har du varit utomlands? finland?

Var är dina syskon just nu? på jobbeeet.

Vilken tid gick du upp i morse? just efter 9.

När var du riktigt sjuk senast? slutet av november, vem bryr sig? :)

Har du färglinser? nej.

Vad gjorde du kl 2 inatt? sov.

Vad ska du göra efter det här? duscha, fixa mig & sen draa pååååå nå partaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0