Knas



Har ingen blogglust nu för tiden, därför blir det inga uppdateringar här. & jag började med en ny design för någon dag sen, men gav upp innan jag hade gjort klart den. Därav också en anledning till varför jag inte is blogga, tråkigt med halvtaskig blogg. Ni förstår kanske.

Varav bilden ovan så hade jag rätt så tråkigt hemma på lunchen igår, så jag målade vårat nya schema, som för det andra är helt bra. Skolan rullar väl på som vanligt också, har inte skolkat en enda gång den här veckan, bara nån enstaka sen ankomst. Stora framsteg för Bacco.

Men nu väntas några mysiga minuter i soffan med min alldeles underbara vovve och en cola i handen (som jag fick av en snäll Max) till nått avsnitt OC. Tillbringar väl dagen så tills det finns något underhållande att göra en dag som denna. Puss, vi hörs nån gång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0