Långt inlägg utan bilder

I fredags kom Helmer till gällivare, därför jag inte har haft tid för bloggen. Tillbringat hela helgen med honom istället medans han har varit här. Har myst på hela helgen, varit med B & C en sväng, tittat film hos Julia med henne & H, snurrat på stan, träffat folk, umgicks med J & Löwe idag, och inte fan vet jag vad vi gjort. Men nu är helgen slut och han har farit hem.

Ligger redan i sängen vilket jag tycker är väldigt duktigt gjort för att vara mig. Ska ställa alarm nu innan jag glömmer bort, sen slå på ett avsnitt OC och försöka somna till det. Känner mig rätt så trött idag trots att jag somnat relativt sent ihelg. MEN att godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0