Måste dela med mig

Har börjat sköta skolan mycket bättre nu än förut, ingen frånvaro på hela den här veckan, har redovisat (!!) idag på naturkunskapen, sist jag redovisade var i 7an. Inte för att det var för hela klassen, utan bara för läraren. Men det är ett stort steg för mig. Är fan stolt över mig själv. Har faktiskt ätit i skolan två gånger den här veckan också, sist jag åt i skolan var väl kanske i 8an nån gång?

När jag kom hem så skottade jag till och med gården, eller den där snökanten som kommer när dom plogar vägarna. Jag har plockat undan disk, diskat lite förhand och slagit igång diskmaskinen. Gjorde också frukost imorse, vet inte vad jag har slagit huvudet i, men är ju inge negativt i alla fall.


Har hunnit träffa Kalle, Helen, Melwin & Filip en snabbis idag också. Senast var väl i somras, alltid kul att få träffa dom. Idag är fan en bra dag! Skadar ju inte heller att det är fredag & helg, fan va underbart. Nu fattas bara en sak så skulle livet bli helt underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0