Två i alla fall

Jag & Julia tog oss upp vid 4, vart frukost ätande, duschande och fixande innan vi begav oss till stallet och mockade lite bajs, sen blev det pizza med Löwe & bror. Efter det vet jag inte riktigt vad vi sysslat med, skrapat rutorna miljontals gånger eftersom dom isade igen direkt, sjukt irriterande. 



Vi gjorde inte så mycket mer innan jag skjutsade hem Julia, parkerade min bil och hoppade in i Crilles. Styrde mot dundret för att försöka dra lös A som backat fast sig, två timmar senare kom han lös med Brobergs hjälp. C fick skjutsa mig till min bil när vi var klar, så nu har jag kommit hem.



Får förövrigt inte dra min handbroms heller, så fick sätta en liten påminnelse till mig själv, haha. Nu ska jag lägga mig och kolla OC och se ifall jag somnar. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0