Stress och ännu mer stress

Ont i ryggen har jag efter att ha suttit alldels för många timmar på golvet i hopp om att få till några snygga naglar till bästis ♥ Är hemma nu efter många om och men med den där jävla skjutsen hem när alla ska vara full eller sova, nånå löste sig till slut.

Är inte ens trött än, men måste hoppa i säng och försöka sova några timmar. Klockan ringer 9. Hur ska jag hinna med att fixa både mig själv och bästis? Känns som en ganska stressad dag. Hoppas på lite tank-pengar imorgon också så jag kan använda min bil. Hade lättat min stress 100 gånger. Är det bara jag som är nervös och stressad även fast jag själv inte ska gå? 


Jag & mamma innan jag hade balen förra året ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0