Ännu mera

Gårdagen spenderades en stund med Bergman & Crille tills jag plockade upp Julia och for hem till mig. Mös med chips & dipp, fick sällskap av Sumpen & Barre också. Men det slutade med att Jag & Julia fick stå mitt i natten och torka spya, i min bil. Det kändes såhär lagomt nice när jag insåg att jag hade suttit på det och i princip hade matrester på rumpan.

Vid 9 imorse ringde alarmet, vi tog oss upp för lite frukost, sen hoppade jag & Julia på skotern, mötte upp Barre och vi for mot dundret för att fika lite i finvädret. Slutade dock med smälld rem för hans del, men vi hade det bra i alla fall.

När han for hem insåg vi att det än inte var dags att fara hem, så drog med oss B & C för ännu lite mer skoter. Dom drog med oss på nå högt jävla berg som jag tvingades köra upp och ner för. Sen vart det lite snurrande på nå myrar (?) bara tills jag & Julia for hem till mig och klämde i oss nå kött mor & far hade grillat. Satt hur fint som helst!



Efter maten for jag & J ut på stan en sväng och bara kikade lite. Vi var så jävla slut båda två. Kom hem för kanske en timma sen. Har suttit och kollat lite melodifestival med mor & far en sväng. Men nu känner jag att jag håller på att somna efter så lite sömn inatt + en hel dag med friskluft, så jag tänker lägga mig i sängen och sova vilken minut som helst. Hejdå, detta inlägg vart på tok för långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0