4 maj

När pappa kom hem från jobbet följde jag med han & mamma på stan en sväng. Hittade ett par skor som jag föll för direkt. Men inte fick jag dom. Så for hem, satt mig i mitt rum och surade, hehe. Slutade med att jag och mamma for och köpte dom, taaack mamma ♥ 


Vovven, jag & mamma ♥

Tog det sen lugnt ett tag hemma tills jag for ut med JD, vi var med Tommy & Spunker resten av kvällen. Inget att klaga över, vi hade då kul, eller i alla fall jag :) Nu har jag just kommit hem och lagt mig i sängen. Ska slå på nån film att somna till, sen hoppas på att man tar sig upp i tid imorgon. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sandra

visa skorna :))

2012-05-04 @ 18:19:32
URL: http://sssaaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0