Jag vill också ta studenten



Har haft en helt meningslös skoldag. Efter skolan följde jag med mamma när hon skulle göra lite olika saker så fick jag övningsköra lite. Hämtade bland annat ut brors paket vars studentmössan osv var. Han beställde bland annat två par solglasögon, så jag snodde ett par av honom, gillar dom jätte mycket för er som bryr sig.



JA dom är vita, gillar inte det lika mycket eftersom att jag har blont hår. Hade hellre velat ha dom svarta, men det fick jag inte. Håller det om man målar dom med nagellack?



Nog om det. Nu ska jag fortsätta kolla på alla snygga kläder & skor som finns. JAG VILL BESTÄLLA. Men då var det ju så att allting skulle kosta och jag inte har nå pengar. Inte är det lätt alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0