Mys i soffan

Idag efter skolan (som jag försövrigt slutade ungefär 11, sköönt!!) for jag hem direkt, åt lite lunch och tillbringade resten av eftermiddagen i soffan. Minus ett besök för köp av ett par milo-byxor & ett stallbesök. Har kommit hem för ungefär en timma sen, har slängt i mig lite middag och hoppade sen i duschen. Sitter nyduschad i soffan med vovven och tänkte slå på en film, sen på en stund blir det nog att fika med mamma! 


Skolan är så gott som slut, hade inte haft några fler lektioner om de inte vore för att jag är dum och samlar på mig massa rester. Så imorgon ska jag till skolan för att göra ett nationellt prov, då borde jag förhoppningsvis kamma hem ett E i svenska.. Därefter måste jag prata med engelskaläraren och höra vad jag jag har kvar att göra där. Idrotten då? Kanske det också. Inte är man ju smart alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0